Samenaankopen Motena
Motena plaatst jaarlijks heel wat aankopen (overheidsopdrachten) in de markt. Het betreft hierbij vaak raamcontracten waarbij ook de mogelijkheid wordt voorzien voor andere besturen om hieraan deel te nemen.
Verloop
Zo’n samenaankoop verloopt via een vast stramien. Meer info hierover kan je terugvinden in deze leidraad en bijhorend contract.
Geplande opdrachten
De lijst met opdrachten die het komende jaar gepland staan, vind je hieronder. Interesse voor deelname doorgeven kan tot aan de datum naast de opdracht via aankopen@motena.be.
omschrijving | Opstartdatum dossier | Gunningsdatum opdracht |
Klein keukenmateriaal en disposables | Q1 2021 | Q2 2021 |
tilliften | Q1 2021 | Q2 2021 |
Levering aardappelproducten | Q2 2021 | Q4 2021 (gunning oktober voor opstart op 01/12/2021) |
Levering brood en gebak | Q2 2021 | Q4 2021 (gunning oktober voor opstart op 01/12/2021) |
Levering dieetvoeding | Q2 2021 | Q4 2021 (gunning oktober voor opstart op 01/12/2021) |
Levering diepvriesproducten (algemeen en vis) | Q2 2021 | Q4 2021 (gunning oktober voor opstart op 01/12/2021) |
Levering droogvoeding en sterke dranken | Q2 2021 | Q4 2021 (gunning oktober voor opstart op 01/12/2021) |
Levering wijnen | Q2 2021 | Q4 2021 (gunning oktober voor opstart op 01/12/2021) |
klein medisch materiaal | tijdelijkuitgesteld n.a.v. corona | |
Open raamovereenkomst levering onderhoudsproducten en -materialen | tijdelijkuitgesteld n.a.v. corona |
Deelnemen
Wanneer een bestuur beslist om deel te nemen aan een opdracht is het de bedoeling dat de overeenkomst voor de samenaankoop ondertekend wordt teruggestuurd via aankopen@motena.be . Je vindt deze hier.